Často kladené otázky

Níže najdete odpovědi na nejčastěji kladené otázky:

 

JAKÉ PRODUKTY NABÍZÍ OBCHOD WALLFLUENT.CZ?

V našem obchodě nabízíme široký sortiment obrazů na sklo a plátno, kuchyňských panelů, kuchyňských desek, kuchyňských krytů a skleněných nástěnných hodin s originálním designem.

 

JAK NAJDU SPRÁVNOU GRAFIKU?

V obchodě můžete použít vyhledávač zadáním požadovaných výrazů nebo využít vytvořené kategorie. Pokud máte s výběrem grafiky problémy, můžete se vždy obrátit na naše poradce na telefonním čísle +420225379377 nebo e-mailem na adrese info@wallfluent.cz.

 

JAK ZADAT OBJEDNÁVKU?

Proces objednávky je velmi jednoduchý! Jakmile najdete svůj oblíbený design výrobku, stačí kliknout na tlačítko PŘIDAT DO KOŠÍKU. Poté stačí vyplnit objednávkový formulář a provést platbu. V případě jakýchkoli problémů nás prosím kontaktujte!

 

 

JAK MOHU ZAPLATIT ZA SVOU OBJEDNÁVKU?

Objednávku můžete zaplatit prostřednictvím bezpečné online platby, tj: PayU, platební kartou, elektronickou peněženkou, PayPal nebo na dobírku (u kurýra).

 

 

JAKÁ JE DODACÍ LHŮTA?

Odeslání objednaného produktu obvykle probíhá po 1-2 pracovních dnech. Za počátek dodací lhůty se považuje odeslání e-mailu potvrzujícího přijetí objednávky ke zpracování - k tomu dochází po obdržení všech nejdůležitějších informací a platby.

 

 

JAK SE ZÁSILKY ODESÍLAJÍ?

Zásilky zasíláme kurýrní službou. Doba doručení závisí na zemi (mezinárodní zásilky jsou oceňovány individuálně).

- Přeprava v Polsku trvá přibližně 1-2 pracovní dny.

- Zaslání v Evropě trvá přibližně 3-5 pracovních dnů.

- Zaslání do USA trvá přibližně 2-3 pracovní dny.

- Doprava do jiných destinací může trvat přibližně 4-6 pracovních dnů.

 

JAKÉ JSOU NÁKLADY NA OBJEDNÁVKU?

Cena je vždy uvedena na stránce produktu. Náklady na dopravu je třeba připočítat ke každé objednávce.

 

 

CO DĚLAT V PŘÍPADĚ POŠKOZENÍ ZÁSILKY?


Pokud si při přebírání zásilky od kurýra všimnete poškození obalu, nezapomeňte ji otevřít v přítomnosti kurýra. Pokud je výrobek rovněž poškozen, měli byste s kurýrem neprodleně sepsat protokol o poškození. Poté jej zašlete na adresu info@wallfluent.cz spolu s fotografií poškození. Jakmile obdržíme váš protokol, zašleme vám nový, plně kvalitní výrobek.

 

 

JAK PODAT STÍŽNOST?

Pokud vám dodaný výrobek neodpovídá vaší objednávce - špatná velikost, rám, materiál nebo je objednávka neúplná, neprodleně nám dejte vědět! Pošlete e-mail na adresu info@wallfluent.pl a přiložte fotografie závady. Po uznání reklamace vám zašleme správný výrobek nebo vrátíme peníze.

 

 

MOHU ZAKOUPENÝ PRODUKT VRÁTIT?

Obchod Wallfluent.cz nabízí 14 dní na vrácení standardního produktu. Nezapomeňte však, že vrácený výrobek nesmí být poškozený nebo použitý. Přiložte doklad o koupi a své osobní údaje spolu s číslem účtu, na který máme peníze vrátit. Peníze vám budou vráceny po 10 dnech od obdržení výrobku a potřebných informací.

 

 

MŮŽETE ZADAT ZAKÁZKOVOU OBJEDNÁVKU?

Pokud na našich webových stránkách nenajdete to, co hledáte, napište nám! Plnění zakázkových objednávek je pro nás potěšením! Můžeme upravit design (barvu, vzor) nebo vyrobit výrobek podle vámi dodané grafiky (nezapomeňte však, že obrázky pro tisk musí být v co nejlepší kvalitě). Pokud máte jakékoli dotazy, obraťte se na náš zákaznický servis e-mailem na adrese info@wallfluent.cz nebo prostřednictvím kontaktního formuláře. Upozorňujeme však, že zakázkové objednávky jsou nevratné.

 

 

MOHU ZÍSKAT SLEVU?
Jednorázovou slevu lze získat po přihlášení k odběru newsletteru.

 

 

POKUD MÁTE NĚJAKÉ JINÉ DOTAZY, NAPIŠTE NÁM!