Obchodní podmínky

 

§ 1 Obecné informace

1. Obchod Wallfluent.cz provozuje firma Drukarnia Piga Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 68, 43-100, Tychy, DIČ (DPH): PL6462933172, Krajský soud v Ostravědále jen Prodávající.
2. Tento řád stanoví podmínky používání webu. Uživatel webu je povinen se seznámit s obsahem provozního řádu a nákupem jej schvaluje.
3. Všechny vztahy vyplývající ze smlouvy mezi Wallfluent.cz a zákazníky se řídí všeobecnými obchodními podmínkami. Odchylky jsou projednávány pouze v případě, že byly dříve potvrzeny mezi prodávajícím a zákazníkem v písemné formě nebo jsou stanoveny v těchto obchodních podmínkách.
4. Zákazník se při podání objednávky zavazuje poskytnout úplné a pravdivé osobní údaje. V případě poskytnutí nepravdivých údajů nese zákazník odpovědnost za škody vzniklé v důsledku této skutečnosti.

 

§ 2 Uzavření smlouvy

1. Obrazy prezentované Wallfluent.cz na internetu nebo v jiných mediích a také všechny jiné výrobky nejsou obchodní nabídkou ve smyslu čl. 534 občanského zákoníku, ale pouze pobídkou klienta ke koupi. Nabídky ke koupi mohou být předloženy prostřednictvím internetových stránek Wallfluent.cz v podobě on-line formulářů nebo písemně na e-mailovou adresu.
2. Podání objednávky v internetovém obchodě je jednoznačné s vyjádřením úmyslu uzavřít kupní smlouvu za podmínek stanovených v tomto řádu a v objednávce.
3. Podáním objednávky se zákazník zavazuje zohlednit celkovou cenu zakázky. Všechny ceny na webu jsou ceny včetně DPH (21 % DPH) a nezahrnují náklady na zaslání.
4. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout splnění služby a plnění objednávky, pokud bude obsah výrobku v rozporu se zákonem, dobrými mravy nebo principy společenského soužití. Obchod si rovněž vyhrazuje možnost provádět změny cen zboží v nabídce, jakož i změny výše nákladů na dodání objednaného zboží.

 

§ 3 Platby

1. Drukarnia PIGA.pl Sp. z o.o. vystavuje ke každé objednávce fakturu s DPH v elektronické podobě v souladu s obsahem zákona ze dne 11. března 2004 o dani ze zboží a služeb (konsolidované znění: Sbírka zákonů 2011 č. 177, položka 1054) a nařízení ministra financí ze dne 3. prosince 2013 o vystavování faktur (Sbírka zákonů 2013, položka 1485). Přijaté údaje pro fakturu s DPH jsou stejné jako údaje, které kupující uvede v objednávkovém formuláři při zadávání objednávky v internetovém obchodě. Údaje Kupujícího a údaje pro fakturu DPH se mohou lišit. Tyto údaje musí definovat Kupující, při zadávání objednávky prostřednictvím internetového obchodu. Zákazník má v souladu s platnými předpisy právo požádat společnost Drukarnia PIGA.pl Sp. z o.o., se sídlem v Tychách (43-100), ul. Przemyslowa 68, o zaslání faktury vystavené v souladu s výše uvedenými ustanoveními v listinné podobě, a to zasláním takové žádosti na e-mailovou adresu: ksiegowosc@piga.pl nebo poštou na adresu: Drukarnia PIGA.pl Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 68, 43-100 Tychy.

2.Platbu za objednávky lze provést:
– platbou předem tradičním převodem, prostřednictvím PayU nebo PayPal,
– v hotovosti prostřednictvím zásilky na dobírku.
3. Prodávající si vyhrazuje právo schválit nebo zamítnout schválení určitých platebních způsobů.

Upozorňujeme, že výše platby na dobírku by neměla přesáhnout 3 540 Kč. Objednávky nad tuto částku musí být uhrazeny v plné výši před zahájením procesu plnění.

 

§ 4 Dodávky

1. Produkty jsou zasílány z Polska.
2. Pokud je clo účtováno, nese náklady kupující.
3. Za počátek lhůty realizace objednávky se považuje odeslání e-mailové zprávy s potvrzením o přijetí objednávky k realizaci. Dochází k tomu po obdržení úplných informací o objednávce.
4. Doba realizace objednávky výrobků nabízených na webu Wallfluent.cz činí 3 pracovní dny. Maximální doba zpracování objednávky je 7 pracovních dnů
5. Náklady na doručení jsou vypočteny pro každou objednávku zvlášť a jsou uvedeny v konfigurátoru.

 

§ 5 Škody vzniklé během přepravy

1. Kupující by měl zkontrolovat stav zásilky v okamžiku jejího převzetí od kurýra. Pokud zjistíte, že je obsah poškozený nebo jsou viditelné stopy otevření, nepotvrzujte převzetí zásilky a požádejte kurýra o sepsání protokolu o poškození.
2. Zákazník je povinen co nejdříve informovat obchod o pokusu o doručení poškozené zásilky.

 

§ 6 Omezení odpovědnosti

1. Prodávající nenese odpovědnost za absenci nepřetržitého přístupu k e-shopu a rychlost fungování systému, jakož i za technické a elektronické chyby vzniklé v průběhu podávání zakázky, jsou-li příčinou jejich vzniku faktory, na které nemá obchod vliv.

 

§ 7 Právo na odstoupení od podmínek smlouvy

1. Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od jeho převzetí a to bez udání důvodu. Lhůta pro odstoupení od smlouvy končí po uplynutí 14 dnů ode dne, kdy Kupující převzal poslední Zboží nebo kdy Kupuijícího uvedená třetí osoba je jiná než dopravce a která převzala poslední zboží.
2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení smlouvy by měl Kupující informovat o této skutečnosti Prodávajícího (Drukarnia Piga Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 68, 43-100, Tychy,, tel. +420 225 379 377) a informovat o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy jednoznačným oznámením.
3. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy je třeba zaslat oznámení o odstoupení od smlouvy na e-mailovou adresu Prodávajícího info@wallfluent.cz a to před uplynutím lhůty 14 dnů ode dne doručení zboží. Vzor příslušného oznámení naleznete na konci těchto obchodních podmínek
4. Prodávající nenese náklady na dopravu spojené s vrácením zboží Kupujícím v důsledku odstoupení od smlouvy.
5. Zboží musí být vráceno a to nejpozději do 14 dnů od podání oznámení o odstoupení od smlouvy

Další informace o tom, jak vrátit výrobek, naleznete na této stránce - Právo na odstoupení od smlouvy

§ 8 Reklamace

1.Prodávající poskytuje na nabízené výrobky záruku 12 měsíců. Tato doba je platná ode dne dodání výrobku zákazníkovi.
2. Prodávající poskytuje návod k instalaci výrobku.
3. Zákazník by měl neprodleně po zjištění nesouladu služby se smlouvou podat písemnou reklamaci na e-mailovou adresu: info@wallfluent.sk.
4. Prodávající je povinen reklamaci posoudit do 14 dnů od jejího podání.
5. V případě, že se zjistí, že dodané zboží není v souladu se smlouvou, tj. má vadu, která snižuje jeho hodnotu nebo užitné vlastnosti, nebo bylo zboží dodáno nekompletní, má kupující právo požadovat uvedení výrobku do stavu odpovídajícího smlouvě bezplatnou opravou, výměnou výrobku za nový nebo, není-li taková možnost - vrácení finančních prostředků zaplacených za objednávku.
6. Prodávající má právo požadovat od zákazníka vrácení vadného zboží.
7. Výrobky vytvořené na přání zákazníka (na zakázku) nepodléhají vrácení.
8. Výrobky s nalepenými visačkami nelze reklamovat. To platí jak pro způsob nalepení visaček, tak pro odlepení visaček a pro výrobky, které po nalepení visaček spadly nebo sklouzly. Závěsné štítky jsou certifikovány na protržení, takže výrobek, který je na nalepené závěsné štítky zavěšen v souladu s návodem, je bezpečný k použití.

 

 

§ 9 Mimosoudní způsoby vyřizování stížností a vymáhání nároků

1. Prodávající informuje o možnosti využití mimosoudních způsobů vyřizování reklamací a vymáhání reklamací. Jejich použití je dobrovolné a může k němu dojít pouze tehdy, když s tím obě strany sporu souhlasí.

- Spotřebitel může požádat o zahájení řízení o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů z uzavřené Kupní smlouvy u Obchodní inspekce v souladu s čl. 36 zákona ze dne 15. prosince 2000 o obchodní inspekci (Sbírka zákonů 2001 č. 4, položka 25, ve znění pozdějších předpisů).
- Spotřebitel může rovněž požádat, aby spor ohledně uzavřené Kupní smlouvy řešil stálý rozhodčí soud při příslušném vojvodském inspektorátu Obchodní inspekce v souladu s čl. 37 zákona ze dne 15. prosince 2000 o obchodní inspekci (Sbírka zákonů 2001 č. 4, položka 25, ve znění pozdějších předpisů).
- Evropská komise také poskytuje platformu pro online řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli (platforma ODR). Je k dispozici na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

2. Podrobné informace o řešení spotřebitelských sporů, včetně možnosti spotřebitele využít mimosoudní způsoby vyřizování stížností, uplatňování reklamací a pravidla přístupu k těmto postupům jsou k dispozici v sídle a na webových stránkách vojvodských inspektorátů živnostenského podnikání.

§ 10 Odstoupení od podmínek smlouvy ze strany prodávajícího

1. Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od podmínek smlouvy bez možnosti nároku na náhradu škody ze strany zákazníka ve lhůtě do 7 dnů od jejího uzavření v případě, že se vyskytly okolnosti nezávislé na vůli prodávajícího, které nebylo možné předpokládat. Podkladem pro odstoupení ve stanovené lhůtě je také zásah do struktury obchodu třetími osobami, čehož důsledkem došlo ke změnám funkčnosti, parametrů servisu a mechanismu podávání objednávek a ceny.

§ 11 Zásady ochrany soukromí a ochrana osobních údajů

1. Správcem databáze osobních údajů poskytovaných Zákazníky obchodu v souvislosti s objednávkami je Prodávající.

Osobní údaje se používají pro účely plnění Kupních smluv, a proto mohou být poskytnuty obchodním partnerům, subjektům zodpovědným za provádění finančních transakcí a dodávky objednaných výrobků. Zákazníci mají právo na přístup ke svým údajům a na jejich opravu. Údaje se poskytují dobrovolně.

2. Zákazníci mají možnost:

– ověřit nebo opravit údaje zasláním e-mailové zprávy na adresu info@wallfluent.cz

– požádat o převod, opravu, omezení zpracování údajů a výmaz údajů. V každém případě kontaktujte Prodávajícího prostřednictvím e-mailu: info@wallfluent.cz

3. Zákazníci, kteří se přihlásili k odběru Newsletteru, mají možnost:

– ověřit nebo opravit údaje zasláním e-mailové zprávy na adresu info@wallfluent.cz,

– automaticky se odhlásit z odběru Newsletteru kliknutím na odkaz v zápatí zaslané zprávy.

§ 12 Závěrečná ustanovení

1. Záležitostí, které nejsou upraveny tímto Provozním řádem, se řídí ustanoveními občanského zákoníku nebo jiných právních předpisů vztahujících se k fungování webových stránek a internetových obchodů.
2. Wallfluent.cz si vyhrazuje právo na zavedení změn v tomto Provozním řádu.